6 dagar..

2011-01-30 @ 10:41:24

Denna veckan har jag tränat 6 dagar av sju om man räknar med söndagen. Är så taggad!! Jag fattar inte hur jag kunde låta mig själv gå upp så många kilon när jag nästan hade den kroppen jag ville ha i november. Äsch ingen idé att sitta och gråta över det, bara att se till att man aldrig gör det igen, och att man ser till att få den kroppen igen. Har köpt mig en bra pulsklocka med. Hade på mig den i fredags och var så stolt efter nästan en timmes jogging på bandet att där stod 900kcal. Så kom M fram till mig och sa - Har du ställt in den efter din vikt, ålder och längd. HELVETE, det har jag inte. Testade med det igår och då brände jag bara lite mer än 300 kcal på 40 min. Haha det var kul så länge det varade. Många som köper klocka och tror att det bara är att sätta igång den och köra, men så är det inte :) Har så ont i armen idag, tror jag sträckte en muskel i den. Igår efter träningen stack vi till Familia! Jag köpte ett par andra träningsbyxor som jag kan variera med. Blev ett par Nike (har redan ett par Nike och de är så sköna). Dessa är dock 3/4 byxor. Skönt. Sedan köpte vi två lampor, en till köket och en till datarummet. Vi var helt slut när vi kom hem så vi unnade oss tacos, fast denna gången med nötfärs och fullkornsfajitas. Efteråt gjorde vi en god smoothie på Hallon, banan och naturell yoghurt(naturell är nyttigare än vaniljyoghurt) Blir dock lite surare i smaken. Det blev tre filmer igår. En komedi som jag icke vet namnet på, Unstopable och så avslutade vi med Paranormal activity 2 och jag säger bara FY I HELVETE vad äcklig den var. Hoppade till säkert 5 gånger och var rädd HEEELA tiden haha. Jag är ändå en person som ÄLSKAR skräck, till skillnad från M som mest tycker skräck är löjligt, men även han hoppade till och kollade hela tiden när filmen var slut för han ville inte se mer haha. Män kan vara lite känsliga dem med, fast de oftast inte vill visa det ;)

Idag är en TRÅKIG DAG! Efter träningen och solningen så ska vi städa, tvätta och sätta upp saker här hemma och fixa till lite små saker som fortfarande inte är fixade sen flytten. Ikväll blir det god varm soppa till middag. LÄNGTAR!

Nästa vecka ska jag träffa min underbara vän Anna. Ska bli mysigt och underbart att träffa henne igen, vi har alltid något att skratta åt :) Ska försöka klämma in lite fler vänner denna veckan trots man har fullt upp. Saknar dem allihop sååå mycket. <3 Kärlek till er.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback