SÅLD

2011-02-23 @ 18:18:04
Idag sålde jag min balklänning som jag hade 2006. Kändes i hjärtat att sälja den men den är för fin för att hänga här i garderoben bara. Det går inte att ha den vid speciella tillfällen heller för den är för fin för det, kommer sakna den.
Idag på lunchen var jag och spanade in bokrean på väla, fick massor med tips men beställde från internet precis istället. Måste ha böcker till Thailand när man ligger på stranden eller på flyget. Beställde en bok om Hitler, en om en man som överlevde förintelsen ( Jag ÄLSKAR historia, det är intressant att läsa om 2:a världskriget. Har varit på kanske 13 olika koncentrationsläger), sedan beställde jag en deckare som heter tre sekunder och en annan som heter Snälla pappa nej.
Självbiografi är ett måste. Hitler och 3 sekunder är dock inga självbiogr, den om Hitler handlar om när han var mindre och hur han var som person, inte bara det svinet han var mot alla judar utan utanför det med och det är en författare som har skrivit den om honom.

Ska bli spännande att läsa alla böcker. Har en LÅÅNG lista på böcker jag vill läsa så efter dessa ska jag direkt beställa nya.

Nu: GYMMET, på 4 dagar har jag sprungit totalt 33,5 km. Har bestämt mig för att springa varje dag tills Thailand nästa torsdag :) Förutom Fredag för då har vi vilodag. Vi fick hem två nya proteinpåsar igår. Vanilj och choklad


Böckerna jag beställt :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback