Så typiskt

2011-02-12 @ 09:19:06
Jag har LÄNGTAT efter helgen! Jag är så trött om dagarna nu och vill bara sova, tror det beror på att vi tränar varje dag och har ändrat kosten helt. Äter kanske för lite vet inte. Många tror att det är för att jag har bytat jobb, från att ha ett jobb där man lyfter och går hela tiden, till ett där man sitter vid datorn i ca 8 timmar om dagen. Iaf, jag har längtat efter denna morgonen eftersom jag har velat sova ut, men nej! Jag vaknar 5 min innan M:s klocka ringer vid 7.50. SÅ typiskt och jag kan inte somna om heller. Vaknade även två gånger i natt!! M är påväg mot Malmö eftersom han har tävling i skytte idag. Jag sitter här och njuter av min frukost som består av fiberhavregryn med linfrön och kanel på och en stor kopp grönt te med en Omega 3 tablett :) Jag äter Omega 2 gånger om dagen, det är bra för hjärta och kärl. Grönt te dricker jag ca 3 gånger om dagen :) Har gått ner 4 kilo men vågen är seg. Spegeln visar FINA resultat så jag kollar mest där :)
Snart ska jag iväg och träna med B :) Ska bli trevligt. Nu när jag äter mindre kolhydrater så har min kondition blivit SUPER bra. Jag kommer ihåg när jag gick på liknande diet innan, jag orkade inte springa pga för lite kolhydrater i kroppen. Nu kan jag springa en timme och känna att jag kan fortsätta och inte vill sluta. Dock är det bättre att köra powerwalk eftersom man förbränner mer fett då, men jag kan inte låta bli att springa för jag får sånt rus i mig. Så jag har bestämt mig för att springa varannan dag och gå varannan. Styrketränar gör jag varannan dag :)

Bjuder på en bild på mig och min älskade prinsessa som togs i tisdags. Mitt ansikte är sönderbränt efter ett farligt solarie
nere på videocenter, vet att jag aldrig ska lägga mig där igen haha. Det jag hade innan var sönder nämligen.


Älskar dig min snäcka <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback