Onsdag

2011-02-09 @ 08:51:09
REDAN ONSDAG? Herregud vart tar tiden vägen? Skönt att det går fort till Thailand iaf :) Sen när vi är i Thailand får tiden gå huuur sakta som helst. Har inget emot det.
Idag börjar jag kl 12 och det innebär att jag ska till gymmet nu på morgonen. Igår innan vi skulle lägga oss sa jag till M att vi nästa vecka måste dricka dukoral eftersom man ska dricka det två veckor innan. Gissa vem som fick panik när han fick reda på att det bara är två veckor kvar nästa vecka på torsdag hahaha, vi vill ju gå ner så mycket som helst till det och vi är på rätt väg. Vi tränar 6 dagar i veckan och äter så sunt man kan äta :)
Igår var vår vilodag, så vi stack hem till min bror och kramade och pussades med Ella och Kim. Mina små busfrön <3 Saknat dem så mycket.

Igår kom airshoppen :))))))) Älskar att kolla i den och bestämma vad vi ska beställa inför resan och hem. SNART SNART!!!
Vi ska åka med fritidsresor denna gången och jag har hört att varje säte har en tv skärm, hade varit guldvärt, men inget jag kommer gråta för om vi inte får, har åkt flygplan många gånger och aldrig varit med om det så jag överlever hehe. Läser alltid en bra bok eller tidning annars. Sist vi åkte med ving fanns inga tv skärmar i sätet. Gick hur bra som helst :)


Inte min bild :) Men så här ser
Air shoppen ut detta året

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback