Om exakt en månad...

2011-02-03 @ 19:12:38

ligger jag på en av de vackraste öarna jag har upplevt och njuter av solen. Jag längtar så mycket. Idag var vi vaccinerade oss och FY FAN vad ont det gjorde denna gången. Jag blev paff då hon sa att vi bara behöver ta denna sprutan sedan håller det i 30 år. Vi som var så ledsna över att vi hade glömt ta den tredje sprutan förra året och var tvugna att ta alla tre, men ICKE :) Sedan köpte vi dukoral med som man dricker 14 dagar innan så blir man inte magsjuk :) Gjorde vi sist med.

I tisdags träffade jag Anna och det blev middag på Mezo. Var så underbart att träffa henne igen. Hade så mysigt och trevligt.

I helgen ska jag träna och så har vi bjudit hem Pappa, Helena, Frostie och M:s föräldrar på lite god mat.

Nu måste jag rusa, ska bada sedan blir det lite kyckling.


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback