My legs!!

2011-02-19 @ 13:55:32
Idag blev det gymmet med Bella, vi kör hårt nu varje lördag tillsammans. Vi sprang 1 mil idag och mina ben var inte alls på hugget. Sist jag sprang en mil kunde jag springa en till utan problem, men idag strejkade benen, MEN jag gav inte upp och det är bra att jag är så envis som jag är :) Det var ett riktigt bra träningspass och jag är nöjd. Vi har ju en liten plan till sommaren så måste NER 6 kilo till. PUUHH...men men, Älskar att träna så det ska gå hur bra som helst. Ska prata med en PT som Bella också går till. Hon är en fitness tjej så henne vill jag verkligen ha tips av. Lägga upp kostschema och väga osv. Det kommer göra mig DUBBELT så motiverad när jag vet om att jag ska väga mig efter en månad. Jag vill absolut inte ha någon fitness kropp för jag gillar inte att se muskler på armar på tjejer när man inte spänner dem, inte ben heller för den delen. Jag vill vara TRÄNAD och se hälsosam ut, och magen får gärna vara platt med lite rutor när man spänner den :))) Ska bli roligt att se förändringen.

Idag ska vi hem till Pappi och Helena för att äta god mat och mysa. Vi åker ju snart så vi får passa på att träffas innan. Imorgon är det fettodagen och den LÄNGTAR jag till :)


Jag och Bella förra lördagen på gymmet, GLATT SVETT :)
Sjukt men detta är en vecka sedan och idag ser jag STOR skillnad på min kropp, allt
har minskat. Har gått ner ca 6 kg nu och det är 6 kvar för att nå mitt mål, har till sommaren på mig.
FIXAR JAG :) Älskar att man börjar känna att benen sticka ut vid magen nu igen, Love it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback