Hej hopp

2011-02-26 @ 14:30:43
Igår efter jobbet var vi hemma hos Madde och Andy, åt fruktsallad och kollade först på en "skräck" från 70- talet. Jag säger bara en sak, vad FAN GICK DEM PÅ UNDER DEN TIDEN? hahahaha Vi fick oss ett gott skratt iaf :) Efteråt slog vi på Psalm 21 och jag måste säga att det är den bästa svenska skräckfilmen jag har sett. Fredrik Hiller (Regissören) försöker verkligen spela ett spratt med ens hjärna. Hade det riktigt trevligt och mysigt, tack mina vänner.

Idag har jag tränat med Bellis, kan säga att denna dagen inte började bra alls. Jag hade ställt klockan på 8.30. Mikael väcker mig och frågar mig när jag ska vara på gymmet? Då är kl 10.30 och Bella brukar hämta mig kl 10. JAG får PANIK och kollar på min klocka på mobilen, MOBILEN ÄR AVSTÄNGD!!! jag hade lagt den på laddning för jag inte hade något batteri kvar och sen hade den bara dött under tiden. Ringde Bella snabbt som satt kvar och väntade på mig TACK OCH LOV. Fick springa in snabbt och byta om och dricka en proteindrink som var på tok för lite för det kommande träningspasset. Under tiden vi sprang så började min Mp3 säga ifrån om batteriet (typiskt) men den klarade sig. När jag sprang började jag få ont i hucudet och allt flimmrade, men jag klarade mig igenom 8 km, MEN JAG ÄR INTE NÖJD och jag hatar mig själv för det idag. Skulle varit 1 mil idag. Blev så besviken!! hade kunnat springa 1 mil men sen visste jag att vi skulle styrketräna med och jag hade aldrig hunnit springa 1 mil för tvätten väntade hemma..BRA START PÅ DAGEN? neeej. Ikväll ska vi hem till Bella och Daniel och äta god mat och bara umgås. :) Ska bli så trevligt.

På torsdag åker vi till Thailand och jag har bara känt hela tiden att jag kan ta det lugnt med packning och fixa allt innan vi åker så NU HAR JAG PANIK för det med hahahah. Måste lägga upp ett bra schema så att jag hinner med allt innan vi åker.
Vill tona håret, måla tånaglarna, träna, fixa naglarna, storstäda i hemmet innan man åker så man kommer hem till en fräsch lägenhet (fast jag ska städa idag med) Pendant heter det. Jag vill hinna tvätta lite till, vill köpa solkräm och lite annat, växla pengar, ja listan är låååång.

Nä nu kallar tvätten och städning. Ha en trevlig helg för det har jag minsann med mina fina vänner <3


Bilder från Torsdags efter träningen






En proteindrink och ett underbart bad i Jacuzzin, förtjänade jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback