Härliga fredag

2011-02-04 @ 16:52:04
Älskar fredagar, speciellt nu när jag har detta jobbet där man vet att man är ledig heeela helgen. Sitter här och käkar middag. Efter det ska vi i väg på ett träningspass.
Igår valde vi det hotell vi spanat in på ett bra tag nu. Bokat och betalt. Känns så skönt. Nu vet vi inte om vi ska boka transfer direkt från flygplatsen eller om vi ska höra med hotellet om de kan hjälpa oss med det. Jag vill åka NU!!!! :)
Imorgon efter träningen blir det veckans solning innan middagen här hemma. Solar en gång i veckan och det blir på lördagar eller söndagar eftersom jag inte hinner under vardagar plus att jag inte vill utsätta min hud för för mycket sånt, vill inte se gammal ut i förtid :) Vill inte bli en botox kärring haha. Nej men det är fräscht att vara brun:) Förra söndagen när jag solade så hittade jag ett perfekt solarium på videocenter med aroma och breeze :) Lite dyrare men värt det. Älskar att ligga i solarium och bara njuta av värmen, lyckas för det mesta alltid somna haha. Givetvis är det skönare att ligga på en strand, men i Sverige går det inte att göra det året runt, tyvärr.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback