Alla hjärtans dag <3

2011-02-15 @ 20:32:25
Igår var det <3 dag. Den bestod av jobb och när jag kom hem stod M med 10 röda rosor och en söt nalle :) Av mig fick han en träningströja, efteråt blev det träning och sen såg vi The Notebook som är en av mina favoritfilmer. ÄLSKAR DEN. Jag tycker inte det är någon speciell känsla man har under denna dagen. Jag älskar mina vänner och min familj 24 timmar om dygnet och varför ska denna dagen var speciell då? :) I söndags var vi hemma hos Madde, Andy och Boss. Vi såg ännu en värdelös film hahah.. Trolljegerna eller vad den nu hette. En norsk (skräck) film som handlar om troll hhahaha, men rolig var den så det blev mycket skratt. Boss är för go. När vi kom var han helt rädd, men efter ett tag blev han helt plötsligt COOL :)
Sitter här hemma själv och myser, ska snart sätta igång en film. M är med sina vänner. Jag skulle träffat Anna men hon var tvungen att jobba.


Boss sover på mittben, så söt :)


Fina blommorna och nallen från M <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback