Julbordet

2011-12-03 @ 12:37:31
Julbordet igår på Gastro igår var en höjdare. Riktigt gott och ett härligt sällskap. Blev en hel del skratt. Vi började med bowling där jag SÖG denna gången. Brukar vara bra på bowling men igår sög jag. Efter gastro blev det Mogwai, inget ställe för mig men hade rätt sällskap med mig så hade kul ändå. Träffade på vissa människors ex. Det var tydligen en "träffa på människors ex" kväll. Haha. Aja..

Idag ska jag och min oufki ha myspys kväll här hemma hos oss med skräckfilm och lite gott. M ska iväg på fest.


Haha en bild som tillhör det "hemliga arkivet" hahaha. Eftersom Sabbi bjöd på den så får jag också bjuda på den.
Förra året när vi var påväg hem från Polen. Fulade oss i vår svit på båten. Hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback