Helt utmattad

2011-12-09 @ 17:05:01

Äntligen är det helg. Jag är helt slut i kroppen. Har tränat riktigt hårt denna veckan. Målet är ju att få fastare kropp. Im on my way!

Imorgon ska jag och M på förslovningsfest i Malmö. Ms barndomskompis som ska förlova sig. Blir runt 200 personer. Resten av helgen ska jag bara njuta av min ledighet.

Tagit nya prover som visar att mina värden fortfarande är lite för höga, så från 25 mikrogram levaxin är jag snart uppe i 100 mikrogram. Läkaren tyckte dock att jag skulle vänta 2 månader med att höja dosen då min kropp kanske inte orkar att höja just nu då jag höjt rejält på bara några månader. Har känt att jag behöver höja faktiskt, så tråkigt att behöva vänta två månader och ta nya prover och sen höja, när jag känner att jag verkligen behöver det NU.

By the way, när jag ändå skriver så får jag passa på att skriva av mig ordenligt. Jag har börjat märka av falskheten på människorna runt omkring mig mer och mer. Det där med tjejvänner är inget för mig, och det har jag aldrig tyckt. Har alltid varit den som trivts bäst bland killar. De är ärliga och snackar inte en massa bullshit och gör annat sen. Tjejer har en tendens att vara falska och lömska. Ibland till och med de som står en närmst. Jag blir sån som tar avstånd direkt för jag är en ärlig och rak människa och när någon i min omgivning gör något eller beter sig på något speciellt sätt så tar jag avstånd. Det är det värsta jag vet, falskhet. Människor ska kunna stå på egna ben och säga vad de tycker och stå för det. Nä åt helvete med svaga människor. Nu säger jag inte att ALLA tjejer är sådana men jag kan säga att jag fan haft otur när det gäller tjejvänner, iaf med de flesta jag har/haft. Fast det rör mig inte i lillfingret ens. Jag är starkare än så. :)

Nej nu blir det tvätt och träning. Måste även skicka tillbaka två bikinis som jag beställt till Mexico, smarta jag hade beställt tvärtom på underdel och överdel. Skulle ha XL på överdel och S i trosa, istället tog jag XL i trosa? Hahhahaha..

Längtar!!! Cancun


Tulum - En av världens finaste strand


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback