GOD JUL!!

2011-12-23 @ 20:48:31
Puuhh imorgon är det julafton och jag har stått vid spisen i flera timmar idag och både bakat och lagad god lasagne till middag. Har gjort lussekatter, chokladtryfflar av både mörk och vit choklad, wienernougat till M som han älskar.Skulle även gjort kokostoppar fast i choklad, ett speciellt recept jag hittade men sen kom jag inte in på sidan ikväll, störigt. Hoppas jag kommer in imorgon bitti och hinner baka det då. Julgodiset ska med imorgon till Bjuv så gör allt dagen innan så det är färskt och gott. Är helt utmattad men ska ge mig på städningen nu då jag inte vill städa under juldagarna.

Har slagit in alla julkappar nu med, är helt slut och trött på att packa in saker nu. Har säkert slagit in 25 paket om inte mer. Ella har över 6 stycken från mig och M haha.

Har haft sån ångest för att jag inte hunnit julpynta hos mamma detta året, men köpte ett jättefint hjärta av mossa till henne som jag ska lämna imorgon och tända ljus.

GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR ÖNSKAR JAG ER ALLA!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback