53,6 kg

2011-12-17 @ 12:12:32
Innan jag drar och tränar tänkte jag bara uppdatera er om hur det går med min träning osv. Idag när jag ställde mig på vågen så trodde jag inte mina ögon! 53,6 kg. Jag hade inte mina linser i så jag trodde det stod en helt annan siffra först och blev lite besviken, sen när jag kisade så såg jag att jag hade gått ner 1 kg till sedan jag vägde mig sist. Jag grät nästan av glädje. Jag vill att folk ska få det bekräftat att man kan gå ner i vikt utan någon diet. Jag har gått på olika dieter under flera år och det enda jag har lärt mig av det är att när jag sedan börjar äta normalt igen så kommer jag gå upp igen och den besvikelsen vill jag inte känna igen, jag kände mig lurad. För vi vill inte gå på diet livet ut, livet är tråkigt utan god mat. Jag älskar mat och godsaker och hade bara mått dåligt över att inte få äta något gott då och då. Jag har sett en del som går på dieter hela tiden och några månader senare har de helt plötsligt gått upp några kilon igen, Varför? jo för de har unnat sig lite. Jag tycker inte att folk som går på dieter ibland och går ner mycket och sen går upp allt igen, är en bra förebild för andra. Det viktigaste efter en viktigminskning är att HÅLLA vikten sen också. Det är det svåraste, inte att gå ner. Jag tänker i alla fall fortsätta så som jag gör med mat och träning. Detta är den bästa kombinationen och den slår alla dieter i hela världen. RÄTT KOST och RÄTT TRÄNING. Nu ska jag bara se till att få den där tonade kroppen som jag velat ha så länge nu. FAST och FIN. Mina ben är lite dallriga och armarna med, därför kör jag mycket med styrketräning som ska fylla ut det dallriga(förmodligen rätt mycket skinn) med lite muskler. Dock inte för mycket för jag vill inte se biffig ut, bara så att allt inte dallrar. :)

Så jag säger HEJ 2012 och jag är 12,4 kg lättare!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback