Min prinsessa

2011-08-25 @ 18:46:30
Igår var jag som sagt hemma och hälsade på söta Ella (Kim träffade jag också en snabbis då han bara är ute nuförtiden :) )
Ella är så söööööööööööt, det är nu man börjar märka på henne hur hon utvecklas. Helt underbart, vill inte missa detta. Hon har börjat prata ordenligt, hon gör saker som man själv gör. Tex igår när jag gav henne en puss på kinden så tar hon tag runt halsen på mig och ger mig en stooor puss tillbaka på kinden. Man smälter :) Söta älsklingen, vill inte missa något av hennes utveckling nu, synd att andra gör det.

Här kommer lite bilder från igår...

Vill ha på sig sina nya converse som blinkar när hon går...


Hej Faster *vinkvink* (Ella vill gärna vinka till kameran när man tar bild)


Sitter i mitt knä och kollar på film från Turkiet när
Ella busar i vattnet. Hon gillar att se sig själv på film
och pekar på sig själv



Haha surisen


Hon lånar gärna fasters skor som är på tok för stora


Haha, älskar dig min lilla prinsessa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback