Doktorn har ställt diagnos....

2011-08-13 @ 10:41:00
Äntligen har jag fått svar på varför jag är så trött, hängig, deprimerad, svårt att gå ner i vikt, och har ont i huvudet hela tiden. Jag hade nästan alla symptom som man kunde ha. Jag fryser lätt, tappat mycket hår på senaste tiden, varit öm i leder samt konstant irriterad och minnet har inte varit på topp. Min kropp välkomnar Levaxin livet ut. Jag har börjat med låg dos men ska till läkaren om några veckor igen och ta fler blodprover och se om vi ska öka dosen eller om denna räcker. Ska även ha ett möte med henne om vad detta innebär. På ett sätt är jag glad att jag vet varför jag mår som jag mår och får medicin för det, men å andra sidan så varför ska detta hända mig? Jag som är en aktiv människa som älskar att röra på mig osv, så ska jag behöva stå ut med detta? Det första ja tänkte på var min vikt när jag fick min diagnos haha. Och nej det är inte för att jag tycker att jag är tjock nu och behöver banta men jag kämpar med att få min kropp så som jag vill ha den och nu finns det ett hinder och det förklarar ju varför jag hade svårt att gå ner ett tag fast jag tränade som en idiot.

Idag vaknade jag med huvudvärk och har det fortfarande. Då för tvåveckor sedan när jag mådde sämst så hade jag haft huvudvärk i 9 dagar och var svimfärdig. Det kvittade om jag tog panodil eller ipren, huvudvärken försvann inte. Jag har märkt det att jag kan må som vanligt en minut och sen andra så kan jag bara sjunka hur lågt som helst i energi.Jag hoppas medicinen gör verkan snart, har läst att det kan ta upp till ett år innan man känner av den. :(

Jag behöver semester......


Avslutar med en bild på bustrollet som ska stoppa allt i munnen nuförtiden. Detta var förra veckan när jag var på besök.
Ska dit nu på söndag och pussa och krama mina favoriter för på måndag åker dem till Turkiet i två veckor
för sol och plask i vattnet. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback