Soliga söndag!!

2011-04-17 @ 11:37:26

Helgen är snart slut. Det är helt sjukt hur fort dagarna går, speciellt helgerna. I fredags blev det powerwalk i Pålsjö, älskar att gå/springa där. Igår tränade jag med Bellis, alltid lika roligt. På eftermiddagen åkte hon och jag ut till väla och promenixade där. Jag vill köpa mig en keps eftersom när jag går ut på PW på vardagarna så är det oftast runt 18-19 tiden och då är det lite kyligare plus att nu på sommaren är det skönt med keps när solen lyser skarpt. Vill så gärna spara mig till New York men går nog inte, måste iaf ha en keps. Har fortfarande inte hittat någon vårjacka eller vårskor. MÅSTE ha det med, det kan inte vänta. Har några vårjackor men bara en lång och den börjar jag tröttna på. Eftersom jag ska åka med Bella som vet vad som finns i New York och låter bli att handla här så väntar man tills det med. Jag kommer vara som ett barn i en godisaffär haha. Träningen går bra och jag håller på att gå ner. Har tappat 1,5 kg på en vecka. Fortsätter det såhär så kommer jag nå min målvikt tills vi åker.

Nä nu måste jag ner och hämta tvätten sen blir det promenad med Anna i det fina vårvädret. Puss & Kram



Ibland när livet känns tufft och man bara vill ge upp,
så är det de fina stunderna i livet som överväger........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback