Sjuk

2011-04-02 @ 10:41:46

Skriver inte här så ofta eftersom jag inte har tid till det riktigt. Jobbar och tränar en del. Måste ju få den perfekta kroppen tills vi åker till New York :) I torsdags när jag var och gjorde mina naglar så blev jag sjuk på kvällen. Så idag sitter jag med halsont, ont i huvudet, näsan rinner och när jag sväljer gör det ont i öronen :( Har fått avboka träningen med Bella och shoppingen med Anna idag. Måste krya på mig för jag vill inte missa en jobbdag. I måndags var jag hos en kostrådgivare och mätte mig osv. Har skickat in min kostdagbok till henne och sedan ska hon se vad som behövs ändras i min kost för att jag ska klara av mitt mål till juni. Hon tyckte redan att jag kunde mycket och visste vad man skulle äta, men proteinintag måste vara bra när man tränar. Ska dit ny den 6:e april med för att väga mig igen och få mitt nya kostschema, ska bli spännande.

Hoppas ni andra har en riktigt trevlig helg, för min del blir det bara att ligga i soffan och dricka te. :(



Bjuder på bilder på min prinsessa som var på besök för två veckor sedan :)



Fasters guldklimp <3


Busig tjej. Slängde ut alla sina thailandklänningar hon fick och började pilla på
brossans saker


Love you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback