Tur..

2010-10-22 @ 10:32:25
I morse när jag var ute på min powerwalk ville inte mina ben som jag ville. Dom vill bara sluta hela tiden. Kändes som jag gick i slowmotion, fast jag gick i mitt vanliga tempo när jag är ute och går. Fick mjölksyra i benen hela tiden. Hade sån tur med vädret. Precis när jag stod här nere vid porten och stretchade så börjar det regna riktigt mycket. Himlen bara öppnade sig. Just nu blåser det på ordentligt med. STORM...
Igår efter jobb blev det gymmet och sen solning. Idag innan jobb ska jag iväg på en sak... berättar inte vad det är riktigt än :) Nästa vecka på måndag har jag bokat in en tid för att få lite ansiktsbehandling och sen på onsdagen när jag fyller år så blir det frisören! Längtar.

 




Dagens låt: Nicole Scherzinger - Poison

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback