SORRY!!

2010-10-04 @ 10:42:58

Förlåt att jag inte har skrivit på ett tag. Ser att jag har trogna läsare som är inne varje dag. Ska bättra mig, LOVAR! Har så mycket att göra nu bara. Har ju satt ett mål - 9 KG på en månad. Jag har redan lyckats få bort 3 på en vecka. Haha. Tro det eller ej, men på lite mer än en månad så hade jag nästan gått upp 6 kg!!!!!!!! Jag mådde så dåligt över mig själv, byxorna började bli för små och fettet bara vällde över. Jag HATAR den känslan, och ändå gör jag så mot mig själv. Det var svårt att börja träna och hålla sig till en nyttig kost efter Turkiet. Flyttade ju nästan direkt efter så jag hade nästan allt nerpackat. Då var det bara att mätta sig med snabbmat och sånt skit som gör att man rullar. När det var dax att flytta hit så var inte lägenheten färdig så det blev snabbmat då också ett bra tag. Det gjorde att jag sjönk ner till 0 och började trycka i mig massa godis också. Jag är sån som bara kan trycka i mig för att jag mår dåligt! MEN...nu har träningen kommit igång och jag är LYCKLIG. Träning är det bästa jag vet. Att få gå ut och jogga eller gå gör mig lycklig och jag mår mycket bättre. Nu går jag även på sträng diet med och det är då allt funkar som bäst för mig. När jag hade gått upp dom kilona så ville jag inte ens visa mig ute för jag skämdes. Det kändes som att varje människa som tittade på mig tänke - Herregud vad fet hon är. Jag vet att jag inte är fet, men man tänker så för att man vägt MYCKET mindre innan. Vill köpa nya kläder också nu till höst. Har bara massa tråkiga och fula kläder, men samtidigt så vill jag inte handla föränns jag gått ner allt. Får ta en storlek mindre helt enkelt. JAJA...nu är det igång iaf. Målet är som förr.. 55 kg tills 1 nov. Min träning består av 30 min powerwalk innan frukost sedan 1 timme powerwalk senare + gym.

Bjuder på lite bilder från Turkiet

Smal och fin. Vägde runt 56 här.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback