Seriöst ?

2010-10-06 @ 11:05:04
Hahaa jag vet inte om jag ska skratta eller gråta? ALLT håller på att falla samman här hemma. Hittade em repa på nya sängstommen som jag vill lämna tillbaka nu eftersom jag HATAR repor. Är så pedantisk att jag inte kommer klara av att ens veta att där är en repa fast man knappt ser den. Spisen skulle vara en INDUKTIONSHÄLL, vi fick HIGH LIGHT eller vad det nu heter. Säljaren sa att det var Induktion. När man sedan ringer till Media Markt så skiter dom i vilket. Får ta och köra dit med den och tvinga dom att byta. Plus att där var en spricka i den. AHHHH...och det slutar inte där. Vår JÄVLA JACUZZI försökte nästan döda oss båda. Vi skulle testa att bada i den när massage och bubblorna var i gång. När M ska ta i duschmunstycket så får han el igenom sig, men kan lugnt lägga tillbaka den utan att släppa ner den i vattnet. Hade det varit jag som hade tagit tag i den först så hade jag TAPPAT ner den i vattnet av ren reflex och gjort oss till stekt fläsk. M är ju mer erfaren när det handlar om el så han kan hantera det men jag hade bara börjat lipa haha. Jag orkar alltså inte mer nu. Grejer som köps är fel och passar inte osv. Hur länge ska detta hålla på? När ska allt vända.

I morse blev det powerwalk och snart ska jag gå ner till gymmet och träna. Måste inom Ikea idag med för att byta lite saker. Shoppade loss ordentligt i Måndags. Beställde hem ett par skor, lite tröjor och en parkas jacka från Nelly. Slängde nästan alla mina jackor när vi flyttade ( Dom jag haft länge) Har två svarta vinterjackor, så nu köpte jag mig en brun. Ville egentligen ha en med riktig päls men är lite emot sådant och det känns inte så bra att köpa en sådan då. Måste även till väla. Hittade en skitfin skinnjacka med fårpäls. Ahh måste ha.
Snart fyller jag år med, då blir det utgång. Hatar att hitta kläder till utgångar, man blir adlrig nöjd. Ska ut både den 30:e okt och helgen efter. Extra svårt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback