Känner mig heeeelt trött..

2010-10-11 @ 21:01:43

Eftersom jag går på diet (lågt GI) så är min kropp ständigt trött. Har köpt koffein tabletter för att pigga upp mig själv. Det är helt sjukt. Min kropp är helt utmattad, både psykiskt och fysiskt. Men jag ger inte upp för det. I morse vid 07.00 var jag ute och gick en timme innan frukost. Riktigt skönt. Jag har gått ner hela 5 kilo nu på denna dieten och träningen och det går bara neråt. Igår var jag hemma hos M:s föräldrar och åt god middag. Det är just i sådana situationer som jag bara vill gråta. Jag är duktig hela veckan och vill fortsätta vara det på söndagen med, MEN jag vill heller inte vara taskig och låta bli att äta.

Varit på Ullared idag med en snabb runda. Hade ingen lust att handla när jag var så trött. Men blev lite saker till jul och till mammas grav, strumpor o sådant.

Nä lite tv nu sen sova.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback