Jag hoppas....

2010-10-29 @ 09:07:34
Jag kollade på Bröstcancer galan igår, och jag HOPPAS att ni som läser också skänkte en liten slant genom att köpa rosabandet eller via bröstcancergalan igår. Vem som helst kan drabbas när som helst. Vi behöver då allas hjälp!! Jag är själv drabbad, INTE MED CANCER, men jag är en anhörig som mist min mamma i den hemska sjukdomen. Jag lider med alla familjer som har någon drabbad i sitt liv eller är drabbad. Jag vet hur det känns att leva med en som är drabbad av sjukdomen och det är en mardröm som kanske tar slut, eller inte. För vår familj tog den inte slut. Jag är lite bitter över att dom inte hade hittat något bra för min mamma redan då. Hon hade helt enkelt otur. Men det betyder inte att jag inte vill att andra ska bli botade. Min största önskan är att i framtiden, om någon får cancer, så ska man kunna bota det så enkelt som en förkylning!

Nu ska jag vila! Åt gott igår eftersom jag fyllde år. Har sån ångest idag, eftersom jag vet att jag ska gotta mig på söndag med! Tänkte igår att jag fyller bara år en gång om året så då kan jag unna mig något, plus att jag var ledsen över min fot. Det värsta är att jag inte kan träna idag. Dumma fot. Får inte jobba heller.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback