ÄNTLIGEN!!

2010-10-24 @ 10:58:25
Äntligen hittade jag en tv möbel igår. Har varit så svårt med just det. Jag ville ha en med valnöt och svarta glasluckor. svårt att hitta när de flesta varit för låga med. Ville även ha hylla ovanför tv:n. Men det ville inte M. Igår när vi var på Ekeby möbelaffär så hittade jag den perfekta. Han ville ha valnöt, jag ville ha med svarta luckor, och överhylla.. VI FICK ALLT I ETT :) Nu är han och hämtar det. Ska bli så skönt att komma i ordning här mer nu. Det går inte så snabbt här nu eftersom vi väntar på att köpa småsaker osv.

Tror inte jag ska ut nästa helg. Fyller ju år nu den 28:e men tror jag jobbar istället. Blir iaf utgång på Halloween. Ett måste! Oufki vill klä ut sig då, men jag vill nog mest vara fin :)


Idag har jag min onyttiga dag. Så det blir ryggbiff med klyftpotatis och rödvinsås samt bearnaisesås. Sedan blir det lite chips och choklad. Goodie.
var ute och gick i morse, riktigt skönt. Köpte med mig lite frallor som vi åt. Älskar färska frallor på morgonen. Tyvärr är det för onyttigt att äta varje dag! :(

Nu ska jag måla lite här hemma, man hittar ju alltid lite smågrejer man stör sig på.

Ha en trevlig söndag och njut av allt livet har att erbjuda!


Mina änglar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback