Åhh!!

2010-10-27 @ 10:01:18
Skrev precis ett långt inlägg men så försvann allt. Är iaf glad idag. Denna månaden är MIN månad :) Hoppas allt går som jag vill nu. Berättar vad det är så fort jag vet mer info..lovar!!
ska snart ner till gymmet och bränna fett. Märker på kläder nu att jag gått ner mycket. Härligt. Vågen står tyvärr still men det kan den göra, för man går ner ändå. Man måste bara mäta med måttband.
De blir ingen utgång i helgen. Blir bara kalas för familj på söndagen. Ska jobba på lördagen. Blir utgång nästa helg istället. Ska bli roligt faktiskt.
Imorgon fyller jag år. Ska inte göra något speciellt då. Jobba och träna bara. Förmodlingen akutopereras, men vi får se om det blir av.

Nu måste jag kila, gymmet väntar, sen en riktig skön ansiksbehandling på Len Hud :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback