Jag älskar dig <3

2010-11-05 @ 10:04:32
Idag har jag och min älskling spenderat hela 2 år tillsammans. Känns som vi varit med varandra i minst 10 år, och det är ju bra att man känner så :) Vi har hunnit göra så mycket på 2 år. Vi flyttade till en gemensam lägenhet efter 1 månad, vi har åkt till Prag och firat nyår, varit i Thailand, varit i Turkiet, vi har köpt lägenhet tillsammans och renoverat den. Fast man någongång i sitt förhållande har lite kriser så har vi besegrat de största utav dom. Det är ett bevis på att vår kärlek är starkast. Jag vet att det är med honom jag vill spendera mitt liv med. Jag älskar dig Mikael.

I morse vaknade jag av att jag fick en bukett blommor och massa pussar. Nu sitter jag här i köket och luktar på dom och bara njuter. Ikväll ska vi nog ut och äta gott och bara njuta av varandras sällskap!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback