Helgen är över...

2010-11-08 @ 10:18:13

Det var riktigt underbart att vara ute och gå i morse. Solen lyste på det frostade gräset. Ska snart bege mig ut igen. Blev otroligt mycket godis och gott igår haha. Vi kollade på tre filmer och jag hamnade i matkoma några gånger. Inte bra att trycka i sig för mycket, men har man bara en dag då vill man äta allt, lite av varje. Har varit ledig hela helgen och det har varit helt underbart. Önskar att det alltid vore så. I fredags tog vi bara det lugnt. På lördagen var det kalas för Kimisen som fyllde 6 år. Först blev det kyrkogården för att tända ljus hos min kära mamma. Kim blev superglad för sin present. Alla barnen bråkade om vem som skulle köra den radiostyrda bilden han hade fått hahaha. Efter kalaset mådde inte M så bra men vi skulle på bio. Då var Saw inställd så vi fick helt enkelt rulla hemåt igen med en god kompensation. På söndagen åkte vi ut till bjuv och hälsade på hos familjen. Jag lämnade blomma och lite lotter till min pappa eftersom det är Fars dag nästa helg men vi trodde det var denna hahaha smartass. Han blev lika glad ändå.
Jag blev riktigt glad i helgen, har inte vägt mig så mycket nu i veckan eftersom vår DYRA badrumsmöbel for i golvet rätt på min fot förra veckan och har legat på vågen hela tiden. Hade iaf gått ner mer än 1 kg. Så nu har jag gått ner lite mer än 8 kg sen jag började i september. JAG ÄR BRA! jag visste att jag skulle klara det. Har dock 2 kg kvar till min målvikt.
Fortsätt klaga på att jag är för smal nu. Jag bryr mig inte.. :) Jag är lycklig och det är det som är viktigast för mig :)

Har glömt att visa min nya volym i håret som jag fixade hos frisören förra måndagen.
Är riktigt nöjd. Mitt var så livlöst.





Fick hem denna fina blusen i helgen. Undrar varför Mikael har så mycket emot
den? Haha


Söta Ella på Kims kalas. Älskar toffsen :)


Kim öppnar sin present från oss.



Jag med min lilla prinsessa! Håret ville inte lägga sig på plats efter toffsen.:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback