Sjuk IGEN!!

2010-05-20 @ 13:06:53
Åh jag får panik på att vara sjuk...nu har jag blivit det igen. Min hals gör så ont och jag pratar som en man, jag nyser hela tiden, är snorig och när jag vaknade idag hade jag 35,5 temp. Eh ?? Okej?  Jag är så trött på att vara sjuk!! Har troligtvis fått detta av lilla Ella. Var där på besök i måndags och då var hon rätt rostig i halsen. Jag har även smittat Mikael lite men han mår ju bättre än mig så han jobbar idag. Sitter och dricker nyponsoppa och äter lite digestive kex för jag inte har någon lust att äta. Då blir det ingen träning denna veckan heller, jag lider.
Igår kom min pappi hem från Gran Canaria så han hämtade Frobbi och det är så tomt utan sötnosen nu. :( ingen som kan värma mig. I tisdags var vi och skrev avtal på lägenheten, så nu ska vi bara betala sen är den VÅR. Vilken känsla det kommer bli när vi får nycklarna och öppnar dörren till lägenheten för första gången och känner..DEN ÄR VÅR...Vi har ju en lång tid framför oss nu med eftersom allt ska rivas där. MEN KUL :D
Så idag MÅSTE jag ta mig ut en snabb runda för vi har ett möte på banken kl 4 om lånet. Pallar inte egentligen eftersom jag är helt slut i kroppen men dom hade ingen annan tid den närmsta tiden och vi måste fixa detta NU.
Nu ska jag koka lite te och mysa ner mig i soffan med filt och tycka synd om mig själv..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback