Måndag igen då

2010-05-10 @ 15:20:26
Gud vad tiden går fort nu. Det känns som det var en timme sen jag satte mig i bilen i lördags och sa NU TAR JAG HELG...och imorgon är det jobb igen. God damn...Denna måndagen började med att jag åkte till bjuv för att fixa mina naglar :) Dom blev jättefina. Sen ner till stan för att se om salongen hade öppet, men nej det hade dom inte idag heller...störigt. Blev en låång runda med Frobbe och nu ska jag ta och städa undan lite här hemma sen ner och träna :) På fredag åker Mikael till Barcelona och är borta tills måndag...roligt för honom :) På lördag ska jag som sagt festa till det ordentligt med mina girls ! Var ett tag sen faktiskt. På söndagen kommer jag förmodligen ligga och ha ångest i sängen över hur bakis jag är haha. Hatar det, men händer INTE ofta så jag får överleva :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback