Lördag

2010-05-22 @ 10:54:26
Idag mår jag bättre, förutom att jag måste snyta mig hela tiden och hosta.. det är nu allt vill upp/ut och det är nästan värst tycker jag. Åkte hem till pappa efter vi varit på banken eftersom jag inte fått chans att träffa honom efter Gran Canaria, fick hostmedicin av honom och som vanligt vill han alltid ta hand om sin dotter när hon är sjuk hehe. Kommer ihåg en gång när jag var riktigt sjuk då ringde han stup i kvarten och bad mig komma hem till honom så han kunde ta hand om mig. Älskade pappa :) Han har nog inte insett att hans dotter blivit kvinna nu och har växt upp :) Men jag tror att sen när man själv har barn så kommer man förstå sina föräldrar mycket bättre.
Hade så ont i min hals i torsdags så jag trodde jag skulle börja gråta, så fort jag hostade så pulserade hela bröstkorgen. TUR att det bara varade en dag. Igår gick jag och M på bio, behövde komma ut och känna på den friska varma luften ( BÖRJAR DET BLI SOMMAR? :) ) och även ställa in mig på jobb idag och imorgon. Vi såg Prince och Persia och den var riktigt bra! Jaha, då är det duschen som kallar nu då..sen jobb..
Hoppas ni får en trevlig helg allihop. Imorgon är det sista krängdagen (har INTE varit så bra på att äta nyttigt när jag varit sjuk, känns som jag lagt på mig minst 5 kilo) sen är det fax för gymmet på måndag. Min kropp har förmodligen vilat upp sig tills måndag. Nu ska jag köra så hårt jag kan och gå ner till målvikten. VARIT SÅ NÄRA NU JU....!!!


58kg på bilden.. tippar på att jag väger typ 60 nu haha... men går ner fort
bara jag börjar äta nyttigt och träna.. så 55 till mitten på juni! Hell yeah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback