Igår..

2010-05-31 @ 14:46:24

Igår var det mammas dag! Som vanligt tycker jag det är orättvist att hon inte är här hos oss och firar. Var iaf där med Mikael och lade blommor på hennes fina grav. Vill dock fixa där nu till sommaren, så fort vädret tillåter så blir det renovering där med nya fräscha planteringsblommor och klippa buskar osv. Tänkte på mamma extra mycket igår. Efter vi var hos mamma åkte vi ut till Mikaels föräldrar för att fira hans mamma, sedan hem till Pappa och grilla med hela familjen. Mysigt. Ella är så rolig nu för hon vill äta allt som vi andra äter. Så söt. Hon har hela livet på sig att äta allt gott sen, men nu tillåter inte lilla magen det :) Brossan och hans familj ska flytta också, så vi var även där igår och kollade deras nya lägenhet, stooor. Annars så har helgen varit lugn, ätit massa god frukt och kollat filmer, varit i lite affärer, tränat och bara njutit av min ledighet:)
Idag har jag tränat riktigt hårt. Så skönt. När man har ätit lite mindre nyttigt på söndagen så har jag så mycket energi i kroppen till att träna, kan hålla på i flera timmar på bandet. När jag sedan äter på vardagar (inga kolhydrater) så är min kropp helt trött. Ska bli skönt när man når sin drömvikt. för då ska jag börja lägga till små portioner med kolhydrater så att min kropp orkar mer när jag tränar. Då blir allt så mycket roligare med på gymmet. Mina ben var helt slitna förra veckan. Kunde inte gå som en normal människa. Haha... 


Söta Ella, förra veckan när jag hämtade henne och Kim. Skrattar
åt Faster som göra fula miner. Tycker hon är jättekul haha.

 

Mors dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback