Har lätt...

2010-05-26 @ 11:17:21

För att både gå upp och ner. När jag var sjuk lyckades jag gå upp 4 KG!!! Men mycket vätska också. Men på två dagar har jag tappat 90% av dom 4 kilona. Så det är ju bra. så nu är jag på rätt väg igen. Jag mådde SÅ dåligt av att gå och trycka i mig saker hela tiden. Kände bara hur jag blåstes upp. Det var inte lika gott heller att äta godis när man FÅR äta det. Då är det inte lika speciellt. Som när jag håller igen under vardagarna, då kan man ibland bara känna ett sånt enormt sug efter godis så det är sjukt och då tänker man "på söndag ska jag få äta" Sen när söndagen kommer då är man inte lika sugen (fast allt sjunker ner ;) ) Förstår mig inte på det där :)
Men jag har inet mycket mer att gå ner nu till 55. Så skönt.. bara att köra på. Sa till mig själv att jag inte skulle äta mer skit på söndagar heller tills jag gått ner allt. Men det kan jag stryka direkt, jag måste ha något att längta efter under dagarna. Så är det.. tänker inte strypa mitt liv. Jag kan erkänna att jag är SOCKERBEROENDE och jag är en sån person som aldrig sätter stopp. Det är mycket farligt.  Socker är mitt liv, haha nä skoja men det gör mig lycklig när jag får sitta iaf EN dag i veckan och kolla film med mitt hjärta och äta gott.. MAN FÅR UNNA SIG IBLAND... Nu ska jag ut och gå i det fina vädret. sen i em är det JOBB..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback