Grillning hos Pappi

2010-05-02 @ 11:37:46
Idag är det Söndag och vi ska inviga pappas grill idag. Blir Jag, Mikael och Martin med familj. Ska bli trevligt.
Vaknade av att jag var helt lost i huvudet. Kände mig BAKIS?? Jag drack ett glas vin till maten och en cider igår ??Är det ett tecken på att min kropp inte tål alkohol eller ? Eller så kanske min kropp reagerade kraftigt på det eftersom jag fortfarande mådde illa och hade ont i huvudet igår? Ja jag vet inte. Gjorde mig lite scones idag så nu känns det lite bättre iaf. Är riktigt trött bara.
Gårdagen var jättetrevlig. Jag, Mikael, Madde och Andy åt på Haket sen begav vi oss till Bulls och spelade lite Biljard och efter det blev det Hampan ( Nu är den invigd) :) Vi var hemma vid halv tolv.
Nä nu får jag väl ta mig i kragen och städa undan lite.
Föressten var i Sabbes nya lya igår. Den var fin men de hade hittat rätt mycket fel. Synd.


Gammal bild på mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback