Grattis min ängel <3

2010-05-12 @ 09:50:09
Idag är det min mammas födelsedag. Hon skulle fyllt 53 år. Det är alltså tre år sen hon lämnade oss.. Det är massa blandade känslor idag. Jag är glad för att det är hennes födelsedag, jag minns alla andra gånger vi har firat henne och jag minns hennes leende och skratt. Fina älskade Mamma! Men sedan är jag så ledsen över att hon inte finns här med oss och firar och kramar om oss. jag är avundsjuk på alla andra uppe i himlen som får äran att fira med henne... känner jag henne rätt så lär det bli en riktig dunderfest där ikväll :) Jag ville fixa lite hos mamma idag men vädret verkar inte bli bättre, så får åka upp och tända ett ljus och lägga blommor, får fixa till där till mors dag :) Så nu ska jag torka mina tårar, tända ett ljus för mamma här hemma vid hennes foto och tänka extra mycket på henne.

Älskar dig mamma... GRATTIS!!!



Det gör fortfarande så ont.......





Tänt ljus för Mamma..bilden passar perfekt, vinglas i handen och himlen bakom
Det är fest där uppe ikväll :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback