DEN BLEV VÅR!!

2010-05-14 @ 22:04:29
Idag vann vi en budgivning på en lägenhet vi kollade på i veckan. SÅ HÄRLIGT!! Vi är sååå glada.. Det är en stor rymlig trea på Husensjö. Verkligen skitbra ytor, love it. Saken är ju bara att det är ett renoveringsobjekt så vi ska riva allt där inne och börja om från början. EXAKT det vi vill...för då får man verkligen som man vill ha det. Jag orkar inte bo inne i stan längre. Hör bara massa bilar, folk som går utanför våra fönster, vi måste täcka nästan halva fönsterna annars ser alla in när dom går förbi, ingen balkong, USCH nej pallar inte mer. Så fort någon öppnar ytterdörren och gå i trappen så hör man allt fast man är i andra sidan av lägenheten. Vi tog ju denna för att vi trodde vi skulle kunna köpa den och renovera den eftersom jag köket och badrummet är något jag avskyr här. Men icke. Så nu är det dax att flytta. Egentligen ville jag ha en trädgård men en STOR balkong blir också bra så länge. Vi skulle ju flyttat till hus först, bygga ett helt nytt i Påarp men vi backade. Men vi ska bo i den nya lägenheten något år eller två sen flyttar vi till hus :) Båda två vill ha det, med STOR TRÄDGÅRD :)
Kommer ju inte bo långt från stan när vi flyttar till Husensjö ändå. Men jag tror att jag ändå kommer sakna att inte ha allt så nära som jag har nu. Jag menar, jag har tre minuter till gymmet, solariet, OJ, bogarts (godiset är ett måste) hahaha. Tror jag vänjer mig, där uppe kommer det inte låta så mycket.  Skönt och mysigt. Älskar det området. Nu snackar jag inte om att vi ska bo på Rosengården utan detta är verkligen längre bort.

Idag har jag varit på banken, tränat, solat och jobbat. Min älskling åkte ju till Barcelona idag. Lite tomt utan honom. Sitter och kollar Släkten är värst haha! Mitt sockerhjärta ligger bredvid mig och sover.
Imorgon är det PARTYYY :)



En blöt Frostie


Haha Frostie sugen på frukost :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback