Dance in the Dark :)

2010-05-05 @ 14:48:09
Min Pappi och hans fru är snart påväg till Gran Canaria och jag är inte avundsjuk :) Som plåster på såret så har jag mitt lilla sockerhjärta hos mig. Vi har precis varit ute på en låång runda och hämtat mitt paket från H&M :) Älskar att ha Frostie här på besök. I morse busade vi och när vi inte busar så ligger han fint bredvid en och bara myser. Love it. Har varit och tränat och solat, ska snart jobba. Längtar tills nästa helg för då är det FEST. Ska bli härligt att få komma ut lite och skaka rumpa.

Lyssnade precis igenom lite av Lady Gagas låtar. Blev helt fäst vid Dance in the dark.
Vill så gärna gå på hennes konsert i November. Vem vet, jag kanke står där då :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback