1 MAJ!

2010-05-01 @ 11:41:22
Då är vi i månad MAJ. Ska faktiskt bli skönt med sommar och sol. Hoppas bara sommaren i Sverige blir fin detta året :) I morse gick jag ut på en liten promenad till konditoriet och Coop för att handla lite frukost. Mikael är inte hemma så jag sitter här och kollar runder lite. Ska snart bege mig ut på en liten runda igen om vädret tillåter. Ser ut att börja regna när som. Vill ner till Sabbes nya lägenhet och kolla :) Tyvärr var hon inte så nöjd med städningen. Så tråkigt att folk inte kan städa ordentligt efter sig. Vissa vet kanske inte hur man städar ? :)
Idag mår jag betydligt bättre. Har fortfarande lite ont i huvudet och är illamående men det börjar gå över nu. SKÖNT. Mikael berättade också hur mycket man såg på mig att jag var trött på att vara hemma nu. Jag ser uttråkad ut och vill bara ut och springa 1 mil. Hahaha hade varit riktigt skönt. Får dock ta det lugnt med träningen nu i början. Ikväll blir det parmiddag med Madde och Andy. TREVLIGT.


Thailand 2010



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback