THAILAND 3 - 25 MARS!!!

2010-03-03 @ 08:31:08
Sitter här nu och har ätit frukost. Detta är sista gången jag bloggar från Sverige. Kl 10 beger vi oss mot bjuv för att därifrån ta oss till Malmös flygplats där flyget går 15.00. JAG ÄR I EXTAS! Jag har längtat efter denna dagen i 8 månader. IDAG har den dagen inträffat :) Vi hade lite problem med packningen igår. Haha men det har löst sig, får vi hoppas. Sjukt att  man bara får har 15 kg i sin stora väska. Bara väskan väger säkert 5 kg. Sjukt. Vi ska ju vara borta 3 veckor. Ska man inte ha med sig något alls då? Dålig stil, men flygplatserna vinner så klart på det. Det är därför dom gör så, för dom har inget liv och vill suga ut pengar från folk. Sånt är livet. Oufki, Lilo och Patrik var här igår med på besök. Fick säga hej då till min bästa vän som jag ska vara utan i 3 veckor. Men lättare när man själv åker än när någon annan åker :) Tänker kanske inte lika mycket på det som när man sitter hemma. Det var riktigt skönt att jobba sista dagen igår. Fast tiden gick riktigt sakta hehe. Nä nu ska baguetten in i ugnen som vi ska ha med oss, sen ska vi stänga våra resväskor och bege oss!! Ha det så trevligt i kalla Sverige, för jag ska ha det UNDERBART i THAILAND. Händer nog att jag skriver därifrån någon gång. Lär inte springa till massa internetcaféer när jag är på semester, men något lär man säkert besöka :)

Nu drar jag till solen och värmen :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback