Måndag

2010-03-29 @ 14:50:00
Idag är det sista dagen på min nästan 4 veckor semester och helst av allt vill jag bara vara hemma en vecka till, men samtidigt ska det bli skönt att komma in i vardagen igen, så man känner att man lever ( känner sig slö hemma) och på det sättet så går tiden fortare. Pallar inte med detta vädret. Man vill lixom inte göra något när det ser så här grått ut. Saknar min boobi, vi har inte varit utan varandra en minut på snart 1 månad och idag jobbar han. Känns lite tomt. Har varit i bjuv idag och fixat mina naglar. Alltid lika kul hos Jess..haha så sjuka :) Jag känner inte av någon speciell jetlag som många får. Är ju lite trött under dagarna men inte så att jag somnar. Hoppas jag slipper det. Har heller inte blivit speciellt deprimerad ( som jag brukar bli efter en resa) eftersom man vill tillbaka så mycket.  Klart jag hade kunnat göra allt för att åka igen till paradiset men skönt att man inte känner att man är ledsen för då hade jag bara blivit deprimerad och tyckt att livet hade varit skit. Vi håller redan på att planera nästa resmål iaf. Det ser man fram emot. Hoppas bara på att få ett nytt jobb snart med. Bilder får ni vänta lite med. Mikael har dom på sin dator så han får skicka dom till mig nu någon dag. Gud vad Sverige är tråkigt om man jämför med andra länder. Grått, trist, dött. I thailand var det full rulle från morgon till kväll. Liv överallt. Älskar sånt. Men men :) Tur på ett sätt att Sverige inte är lika livligt för då hade man inte sett fram emot att åka utomlands.
Jag blev helt chochad när jag kom hem, trodde jag hade lagt på mig typ 5 kilo om inte mer. Ställde mig på vägen dagen efter vi kommit hem och hade bara gått upp 1.5 kilo på tre veckor. OCH JAG HAR INTE BANTAT TRO MIG!! haha sjukt. Men har säkert gått upp en del på dessa dagar vi varit hemma, vi sa det att när vi kommer hem ska vi njuta hela helgen sen börjar vi ta tag i vikten igen. Ska bli skönt för denna helgen har varit KRÄNGHELG till max, vågar inte ställa mig på vågen nu mer :)



Dessa låtar lyssnade jag rätt mycket på när jag solade i  Thailand. ÄLSKAR AKON och Guetta.


Akon ft Pitbull - Shut it down


David Guetta Ft Chris Willis - Gettin over




Akon ft Novel - Missing you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback