Sommaren är kort...

2010-06-30 @ 10:11:55
Ska snart iväg och träna. Denna sommaren lär inte bli rolig för oss. Vi har ju köpt lägenhet och allt ska rivas och renoveras där inne. Vi ska få besök av en plattsättare idag. Får se vad han säger. Det är så mycket som ska göras så man egentligen bara vill spy på allt. Jag har stått och rivit tapeter i flera timmar och köket är färdigt och ena sovrummet, men sen har vi storarum, hall och det lilla rummet kvar. Allt ska vara färdigt tills 1 Sep och jag FÅR PANIK. Nytt kök ska beställas, nytt badrum ska göras...det ska målas, köpas nya möbler. Jaa jag vill inte ens tänka på det. Jag som ÄLSKAR inredning och planering. Sen åker vi till Turkiet den 7 Augusti med. Ännu mer panik...det innebär att vi har mindre tid på oss att bli klara. Så fort jag är ledig så är det upp till lägenheten. Andra som är lediga åker till Playan och njuter av det fina vädret, medan Sanny sitter instängd i en lägenhet och river tapeter HAHA...jaja sånt är livet, vi får iaf en MEGAfin lägenhet sen när det blir färdig. :)

Förra helgen var det midsommar. På fredagen var vi hemma och åt hos min bror som har flyttat nära oss. på lördagen var vi på fest i bjuv. Nedim blev 25 år. Grattis än en gång och tack för all god mat och dricka :)


Nedim dansar loss till turkisk musik..






MÅSTE tillägga en sak till.... JAG ÄR 2 KG FRÅN MIN MÅLVIKT NU!! JAG ÄR LYCKLIG!!!
55 kg - HERE I COME :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback