Jag har insett...

2010-07-28 @ 10:20:04

Jag har insett att gå ner dom två kilona tills nästa helg är helt omöjligt?! Det går så sakta för mig nu. Hade jag skippat mitt söndagskräng så hade jag vägt det jag hade velat för läänge sen. Jag vägrar släppa min söndag, som jag har sagt innan så måste man ha något att längta efter när man kör så hårt som jag om dagarna. Jag har ju börjat ersätta vissa måltider med bars och nutrilett (Blää), men ändå så går det sakta. Har iaf bestämt mig för att gå ner så jag har ett kilo kvar iaf innan Turkiet. Tänkte på det, i Turkiet tänker jag inte gå och vara nyttig hela tiden. Jag kommer säkert gå upp något kilo där. Det sjuka är att när vi var i Thailand åt vi pizza ibland, till lunch mcdonalds eller burgerking (favoriten var ändå subway som är nyttigare) och vi åt glass och lite sånt varje dag. Jag gick upp 2 kilo på 3 veckor där. Vi gick säkert 7 km varje dag. Så länge jag rör på mig så kan jag vara lugn i Turkiet. Har jag tur så kanske jag håller kvar min vikt där :) SEMESTER ÄR SEMESTER, då får man unna sig, då SKA man unna sig.

Var i lägenheten igår, börjar redan se ut som en helt annan lägenhet jämfört med innan. LÄNGTAR tills allt är på plats och vi kan börja köpa möbler :) Vi har redan spanat in en ny soffa, ny tv bänk, ny säng och nytt soffbord :)

Nu ska jag dricka upp mitt göra te och bege mig ner för att träna, i eftermiddag är det jobb som gäller! 4 dagar kvar till semester :) WIHOO!



Mitt sockerhjärta :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback