Helgen över..

2010-07-26 @ 10:23:33
Det gick riktigt fort! Vi har hunnit göra riktigt mycket. Varit här och där...i lördags åkte vi till Media Markt i Lund för att höra lite om våra produkter vi ska hämta nu i helgen, sen blev det lite andra affärer där, hem, iväg till lägenheten, till expert och beställde Kyl&Frys (riktigt fina sådana), till lägenheten igen, iväg till ekeby möbelaffär, hem till pappa i bjuv och hälsade på Helenas syster med familj som var på besök från polen(dom undrade vart jag hade tagit vägen, fanns bara halva Sanny kvar haha), hämtade Frostie eftersom dom allihop åkte till Polen, iväg till maxi sen hem. Hahaha.. man får passa på när båda är lediga. På söndagen stack jag och Sabbe till Väla en snabb runda för att kolla på lite kläder, sen blev det Härliga hem med baby och sen hem till hans föräldrar på en underbart god Söndagsmiddag. Vi fick en förrätt, huvudrätt och efterrätt...perfekt ju. Oxfilé, fläskfilé, hasselbackspotatis, bearnaise och pepparssås m.m. ÅHH vattnar i munnen på mig. Efterrätten bestod utav olika frukter som vi doppade i choklad (chokladfondue) :) När vi kom hem sen så blev det film och gottis (söndag ju ) fast både jag, M och Frostie deckade i soffan kl 22. Helt döda var vi. Nuförtiden är vi så trötta hela tiden. Det är Stress stress stress och man ska fixa det och det andra. MEN....lägenheten börjar få sin charm nu :) Alla väggar är snart målade och idag ska vi till Bauhaus för att köpa golv som ska läggas i veckan. Köket från Ikea ska vi nog också hämta i veckan och badrummet börjar dom nog snart med på. Så idag ska jag packa lite och lägga ut saker på blocket som ska säljas. Blir mycket nytt till lägenheten looove it.

Vi får hålla ut någon vecka till. Inte denna helgen men nästa helg åker vi till Turkiet ju så då ska det mesta vara packat och lägenheten ska vara färdig, så det blir stress två veckor till. HÅLL tummarna!!

När det gäller träning och kost, så håller jag mig. Jag tränar fortfarande mycket och äter nyttigt. Jag har två kilo kvar och det går så segt nu. Målet är ju att jag ska gå ner allt tills vi åker till Turkiet, men det är så svårt nu, det går i slowmotion. Nu är det även HBG festivalen denna helgen så då blir det alkohol på lördagen med..blir extra svårt att fullfölja mitt mål...MEN JAG VILL...OCH JAG SKA GÖRA ALLT FÖR ATT GÅ NER!!
Har märkt på kläder att jag har gått ner någon mer storlek, 26 i jeans och XS i tröjor. Jag tror att de två kilona som är kvar kommer synas rejält på mig när jag gått ner dom, många som tycker att jag ska sluta nu, men icke!! Har jag satt ett mål så ska jag nå det. Envisa jag! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback