Fredag!

2010-07-09 @ 10:41:27

Då var det fredag IGEN..denna veckan har verkligen gått riktigt fort, guess why? Bara för jag har varit ledig rätt mycket..typiskt. Kan ju knappt säga att jag varit ledig. Jag har varit i andra lägenheten och fixat med dom jädrans tapeterna. Får spel. Mikael har köpt lim som vi lägger på nu, går snabbare nu iaf. På måndag påbörjas renoveringen och jag ser fram emot att se hur det kommer bli sen :) Vi har beställt alla vitvaror nu iaf. Idag ska vi iväg och kolla på kakel och klinker till badrummet, hoppas på att vi ska kunna beställa med. Köket är snart "färdig - ritat" och då ska vi in till Ikea igen och beställa det. Det börjar alltså gå framåt för oss. Ändå känns det som att vi inte kommer hinna med allt innan vi flyttar. Usch. Jag har iaf sagt att vi ska göra upp ett schema (den planerare som jag är) och sedan sätta deadlines till de som ska renovera, för att allt ska bli färdigt tills vi flyttar in. Tror vi kommer ha smågrejer kvar sen men sålänge vi bara har kök, badrum, väggar och golv färdiga så är det lugnt.

Annars har vi hunnit vara på två 25 års fester de senaste helgerna. En förr förra helgen och en förra helgen. Mikaels kompisar som fyllt år, Nedim och Benny.

Igår efter jobb kom Sabbi och mötte mig för att sedan gå på bio <3 Bara vi två. Männen fick gå och se en annan film haha. Var först meningen att bara jag och Sabbe skulle gå men sen skulle Mikael möta oss för att ge mitt biokort och då tyckte vi han och Patrik kunde se den filmen dom velat se så länge. Jag och Oufki såg Familjen Jones. Den var rolig men sorlig. Blev lite popcorn och gotte med.
Denna veckan har varit hemsk för mig. Har inte kommit in i min nyttiga vardag än efter helgen. Vet inte vad det är med mig denna veckan. Tror att kroppen strejkar. På måndag är det nya tag som gäller. Eftersom jag bara legat på stranden en gång denna sommaren så bryr jag mig inte så mycket om hur min kropp ser ut i Sverige på stranden. Utan mitt mål är att nå dom jävla 55 kilona tills vi åker till Turkiet. Denna veckan har jag säkert lagt på mig något kilo, och jag hatar det. Jag är så fixerad av min kropp så att när jag går upp så vill jag knappt vistas ute för jag mår illa av mig själv. :( Nu tänker säkert folk som läser " Men UNNA dig lite, det är ändå sommar" och så tänker jag med men det går inte så bra. Jag har alltid sån ångest när jag ätit något så när jag lägger mig så tycker jag dagen blivit riktigt förstörd och jag nästan vill börja gråta. USCH!



Jag på Bennys 25 års fest förra helgen




Fick inviga mina snygga skor från Sko rönne 699:- (fick dom av Mikael i april typ ;) )








Nedims 25 års fest

haha




Nedim dansar loss


Dancetime


Jag och Emely


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback