Älskar naturen

2010-07-18 @ 11:18:36
Har precis kommit hem från Pålsjö skog. Jag ÄLSKAR naturen (förutom alla äckliga kryp) När solen skiner rätt genom träden och alla fåglar kvittrar. Jag blir så avslappnad fast jag joggade/powerwalkade idag. Jag fattar inte varför jag stänger in mig på ett gym under sommaren när härliga Pålsjöskog ligger bara några kilometer från mig. Lovely.
Blev faktiskt rätt impad på mig själv idag. Fast jag utesluter bröd, pasta, potatis osv så hade jag bra med kraft för att springa så långt som jag gjorde. Sprang hela min väg en gång, sen gick jag samma väg.
Ska snart till lägenheten och hjälpa mitt hjärta med lite saker där. Väntar bara på att tvätten ska bli klar.

Nuförtiden sover jag inte alls bra. Kanske är vädret. Inatt vaknade jag två gånger. Vi bor ju så nära stan med så varje jävla fjortis ska gå utanför vårt fönster. I natt gick här förbi en sådan som tvunget skulle skrika när hon pratade i telefon kl 5 på morgonen. Hade sån god lust att öppna fönstret och ge henne en box i ansiktet. Fan ta hänsyn till andra människor.

Igår åt vi massa god frukt som jag hade köpt hem efter jobb. Kollade film och bara mös. Inte ofta vi får göra det nu pga lägenheten och jobb osv.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback