SORRY!!!!

2010-01-11 @ 14:32:41
Jag har varit SÅÅ kass på att skriva här inne. Sorry! Men har verkligen inte haft tid eller ork. Får ta och börja igen :) Har varit och tränat idag! Körde riktigt hårt pass... Nu gäller det...ca 6 veckor kvar till Thailand! Haha jag fattar inte, det var inte längesen det var 6 månader tills vi skulle åka, nu är det 6 VECKOR! Hoppas tiden går fort nu med!
Har ingen bilder att dela med mig än. Min dator ska komma denna veckan, den är försenad. Älskling har köpt ny för hans är också helt förstörd. Har massa bilder på min kamera. Nyår spenderades med Sabbe och Patrik. Vi alla fyra åkte ner till Malmö, bodde på hotell och gick ut och åt 4 rätters. Riktigt roligt och mysigt.

Annars är allt som vanligt i mitt liv, träning och jobb.. Nu har vi fått hem en motionscykel, så när jag inte tränat på jobbet för att jag jobbar så ska jag cykla hemma, då blir det motion varje dag med andra ord istället för varannan :) Sen ska jag och Mikael göra övningar tillsammans med här hemma! Nu är vi båda redo för Thailand-Kroppen :) Vi har bestämt oss för att vara hetast på stranden :) haha. Jagska iaf ner till 55 kilo! :) OCH DET KOMMER JAG GÖRA MED! Var såååå nära innan jag skulle trycka i mig saker under julen. Men det hade jag räknat med, det var ju trots allt jul :) Men nytt år och nya tag. Jag har även varit rökfri i 1 år och 11 dagar idag! :)


Ha det bra!


Snart så ;)



Ge mig kroppen snart :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback