Skit!

2010-01-13 @ 13:37:06
Alltså detta är ju helt otroligt! FINNS DET INGA APOTEK I DENNA ÄCKLIGA STAN SOM HAR EN TWINRIX SPRUTA???? Alltså det är ju helt sjukt..inget apotek har? Hur fan ska man då kunna vaccinera sig i tid? Blir så förbannad.
Idag har jag tränat, ska snart in i duschen, förbereda mat, diska sen iväg och jobba kväll. I helgen fyller min bror år så då ska vi dit och fira honom.. han blir hela 25 ÅR! Börjar bli gammal gubbe nu ju haha. Sen på söndagen blir det en sväng till pappi. Måste även in och leta mobil :) Pallar inte denna mer.
Föressten, ni som inte har sett AVATAR, SE DEN! Jag och älskling såg den förra veckan. Herregud så fin film. Verkligen helt lyckad. Jag gillar inte sådana filmer egentligen men denna är FIN. Både handlingen och naturen. Man blir helt förtrollad av den, vill nästan hoppa in i filmen och njuta :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback