Snart helg...

2010-02-12 @ 13:15:38
Jaha, då var det helg igen. Som vanligt har jag fullt upp. Idag ska jag jobba, imorgon jobba sen åka ut till Pappi eftersom Helena ska bjuda hela familjen på polska delikatesser (inte bra för mig) Jag har iaf bestämt mig för att inte äta så mycket av det. Jag har redan varit riktigt onyttig. Jag fattar inte vad som hänt, men det har varit mycket firande och mycket annat...har inte varit så duktig. Men nu efter denna helgen så blir det lite bättre, då är det bara dop som gäller nästa söndag så då blir det lite tårta och smörgåstårta. Så jag har iaf två veckor på mig på onsdag att gå ner lite till...kommer ju inte kunna gå ner så mycket som jag vill...men två tre kilo iaf. Nu på söndag är det Alla hjärtans dag och då ska vi först träna sen hem till Mikaels föräldrar, sedan blir det underbar middag och biokväll (The Wolfman). Vi ska bara njuta av varandras sällskap och kärlek.
Nu måste jag städa lite sen dra till jobb...

Ha en trevlig helg och mysig alla hjärtansdag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback