Så kom snön igen

2010-02-03 @ 10:16:35

Snön är mysig på alla olika sätt, men nu får det vara nog tycker jag. Min bil jävlades med mig igår kväll när jag skulle köra hem från jobb. Ville inte starta alls. Ringde M så han fick hämta mig. Skulle kolla till bilen lite och då startar den? hahaha lite störigt.
Börjar känna av förkylningen allt mer nu. Ahhh jag vill blir förkyld NU, men samtidigt inte för då förstör jag min träning helt. Tittar ut nu och det ser ut som det snö/regnar? Bryr mig inte, gymmet kallar. :)
Har ätit min fiberhavregryn med lite lättmjölk och tonvis med kanel :) Nu är jag redo för 45 min löpning och styrketräning. så här ser mina dagar ut nu när det handlar om träning

Måndag - 60 min jogg/powerwalk , styrketränar armar, rumpa och mage
Tisdag - Situps hemma ( ibland motionscykel 30 min)
Onsdag - 45 min jogg, styrketränar benen, mage, lite rumpa och armar
Torsdag - Situps, lite övningar hemma
Fredag - 60 min jogg/powerwalk , styrketränar armar, rumpa och mage
Lördag - 45 min simning
Söndag - Vila


Nej dax för gymmet. Mobilen kom idag, får se om jag hinner hämta den idag! Niiiiice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback