Onsdag...

2010-02-24 @ 13:49:31
Idag är det bara 1 vecka kvar tills vi är på väg mot paradiset. Innan dess har vi tusen saker att göra om dagarna, det är bara bra för då går tiden fortare. Igår bokade vi om våra platser på planet. Ska man resa så långt så är det verkligen värt att lägga några extra slantar på att sitta bekvämt. Vi har valt två platser där man bara sitter två, inte fler. SÅ SKÖNT, ska man på toa eller göra något annat slipper man vara jobbig och be alla att röra på sig. Sen är det ju mysigare att sitta själva med. Imorgon beställer vi allt från airshoppen med. Jag ser denna resan som en underbar resa men samtidigt som ett stort test för mig. När man är utomlands är det jättelätt att bli för bekväm när det gäller mat och sötsaker. Jag har ju kämpat så hårt med min kropp nu, då vill jag verkligen inte gå upp allt igen på dom 3 veckorna i Thailand. Därför gäller det att hålla sig hårt i strypkopplet haha. Nä men man ska ju heller inte förbjuda allt på en semester. Jag ska givetvis unna mig mer än hemma. Annars är det ju ingen semester. :) Imorgon ska vi köpa det sista till resan, växla pengar och så. Det känns verkligen som att det börjar närma sig nu, and I LOVE IT. Jag om någon förtjänar att åka till solen och njuta. :)

Har varit och tränat idag, även provat mina bikinis. Tycker om dom men vill ha något nytt med mig till Thai med. En tjej kan ALDRIG ha för MÅNGA bikinis med sig :)


Jag gillar dessa från H&M, det är nog likadana bikinis men vilken färg ska man ta? Svårt.
Hittade en på Nelly med, Zebra bikini. SÅ HET!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback