Hatar att vänta...

2010-02-25 @ 17:53:29

Åh vad jag hatar att vänta när man ska iväg någonstans. Mikael jobbar och vi ska till väla efter det. När man väntar på någon när man själv är färdig och redo att åka så går tiden sååå sakta...så blir man irriterad med.
Provade lite kjolar och shorts idag när jag kom hem från jobb...bara ett par shorts som satt lite halvt bra..resten kan jag inte ta med mig. Frågan är då, vågar man chansa och köpa sånt där nere i stället eller ska man köpa det hemma? Pallar kanppat prova heller...inte när man har med sig en kille heller...Mikael brukar aldrig sucka eller något sånt men man känner sig själv jobbig haha.

Nä nu kommer han nog..så nu ska vi iväg, föressten idag ska vi köpa videokameran med :)


Gabriella nyfödd, stolt faster. denna bilden togs i November


Jag och min prinsessa någon gång i Dec?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback