Besök

2010-02-27 @ 14:11:10

Ska snart få besök utav Pappa, Helena och Frobbe. Vi ska äta lite god middag och krama om varandra för det blir sista gången vi ses innan vi åker. Kommer sakna min familj här hemma, var så ledsamt att säga Hej då till söta lilla Ella igår. Var nämligen hos Brossan igår och sa Hej då med. Ella är så söt och hon växer så fort, ska bli kul att se henne om tre veckor. Fasters älsklingssnutte! Iaf idag står jag för maten själv då min man inte kommer hem föränn halv fem. Idag ska jag göra marinerad baconlindad fläskfilé med gorgonzola fyllning. Till det ska vi ha klyftpotatis med chaminjonsås och sallad. För att göra såsen ännu godare har jag köpt färska chaminjoner som jag ska hälla i. Min diet tillåter inte sån här mat men jag ska inte äta supermycket, sen för den delen så tränar jag så hårt och är HÅRD medmin diet om dagarna, så en dag gör inget. GOTT ska det bli iaf. :)
Har jobba idag med. 2 jobbedagar kvar sen jobbar jag inte mer på 3 veckor. HÄÄÄRLIGT!
Nä dax att börja fixa med mat, dukning och så :) Ha en trevlig helg allihop.


Jag i malmö inne på vårt hotellrum. Nyår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback